Seminaras „Misija įmanoma: mokymo/si proceso diferencijavimas 30 mokinių klasėje“

Seminaro „Misija įmanoma: mokymo/si proceso diferencijavimas 30 mokinių klasėje“ metu diskutuota apie šiandien švietime aktualią temą –diferencijavimo ir individualizavimo galimybes. Diferencijavimo ir individualizavimo svarba šiuolaikinėje mokykloje yra visuotinai pripažinta, tačiau praktikoje tai vis dar didžiulis iššūkis kiekvienam mokytojui.

Seminarą vedė M. Velmunskis – Vilniaus  S. Daukanto progimnazijos mokytojas - praktikas, naudojantis ir įžvelgęs EMA elektroninių ir spausdintų pratybų mokymo/si priemonės privalumus savo klasėje. Kiekvienas mokinys gali patirti sėkmę, pasirinkdamas tinkamo lygio užduotį, o ją įveikęs siekti daugiau, išbandyti jėgas aukštesniuose lygiuose. Keletas seminaro dalyvių - mokytojų jau dirba su EMA elektroninėmis ir spausdintomis pratybomis.